جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۶۲۰
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۸

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی کمبودها در این شهرستان، گفت: مسئولان در توزیع اعتبارات نگاه ویژه‌ای به شهرستان دشتستان داشته باشند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، ابراهیم رضایی در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر اظهار داشت: خدمات بنیاد مسکن استان در سطح روستاهای شهرستان دشتستان غیرقابل انکار و کاملاً مشهود است که جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود شهرستان دشتستان از سوی نهادهای انقلابی نظیر بنیاد مسکن مورد حمایت‌های بیشتری قرار گیرد، چراکه این شهرستان بخاطر جمعیت بالایی که دارد با مشکلات زیادی روبرو است و از کمبود امکانات رنج می‌برد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان ارشد استان بوشهر باید در توزیع اعتبارات و امکانات نگاه ویژه‌تری به این شهرستان داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر خدمات ارزشمند بنیاد مسکن را از روستاها و شهرها جدا کنیم، چیزی در روستاها نمی‌ماند.

رضایی بیان کرد: در جذب اعتبارات برای اجرای پروژه‌های مهم و اساسی در دشتستان در کنار بنیاد مسکن هستم و به صورت ویژه پیگیری می‌کنم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: ۴۹۲ زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال و بوستان در استان بوشهر احداث شد.

حمید حیدری بریدی در نشست با نماینده دشتستان اظهار داشت: در سطح استان ۱۶۵ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال احداث کردیم که از این تعداد ۵۴ زمین سهم شهرستان دشتستان بوده است و از این حیث رتبه اول کشوری را داریم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۳۲۷ بوستان امید در استان بوشهر ایجاد کردیم که در دشتستان ۱۱۱ بوستان سهم دشتستان بوده است و در این مورد رتبه اول کشوری داریم.

حیدری بریدی خاطرنشان کرد: در موضوع قیر رایگان پنج میلیارد تومان به استان بوشهر اختصاص داده شده بود و با رایزنی‌ها زیادی که صورت گرفت موفق شدیم این رقم را به ۳۵ میلیارد تومان افزایش دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اضافه کرد: در حالی که قبلاً رتبه ۲۸ کشوری را در حوزه فنی و عمرانی داشتیم، با تلاش‌هایی که در این دوره انجام شد، هم اکنون رتبه چهار کشوری را داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر