پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۶۶۳
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۲

فکرشهر: امام جمعه عسلویه با اشاره به برخی اقدامات تفرقه‌افکنانه، گفت: دشمن دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: تقوا بازدارنده و سپری در برابر گناه است. فرد متقی وقتی به درجه اعلای تقوا می‌رسد و سخن حق می‌گوید حتی اگر به ضرر او باشد و در نماز خشوع و خضوع دارد.

امام جمعه عسلویه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سیاست ما در مقابل آمریکا حساب شده است. این سیاست با رفت و آمد افراد تغییر نمی‌کند. ممکن است حوادثی اتفاق بیفتد ولی سیاست ما تغییر نمی‌کند. برخی به انتخابات آمریکا چشم دوخته‌اند خودشان را سیاسی هم می‌دانند بعد از چهل سال نمی‌دانند یا دلشان به آنها خوش کردند.

هاشمی نژاد اضافه کرد: آمریکا هر جا باشد قتل و خونریزی و فساد است. ما به قول رهبر معظم انقلاب نگاهمان باید به درون باشد و به ظرفیت داخل توجه کنیم.

وی تصریح کرد: ستمگری و تسلط بر دنیا و ظلم کردن سیاست آمریکا است؛ هم به ملت خودشان خیانت می‌کنند هم به کل دنیا، هنوز از آسیب‌هایی که با برجام بر کشور وارد شده فارغ نشدیم دنبال مذاکره هستند مذاکره اشتباه محض است.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: وصیت نامه سردار دل‌ها را بخوانیم ایشان در وصیت‌نامه‌اش می‌گوید خدا را شکر می‌کنم که مرا در مسیر اسلام و انقلاب قرار داد و در محضر ولایت خامنه ای بودم رهبر انقلاب را مظلوم و تنها می‌بینم. او نیازمند همراهی ماست. بعضی از علما هم در برخی موارد سکوت می‌کنند. باید صدایشان بلند باشد حوزه‌های علمیه هم باید در میدان باشند.

وی در واکنش به سیاست‌های استکبار به خصوص انگلیس خبیث در ایجاد تفرقه درامت اسلامی هشدار داد.

هاشمی نژاد بیان کرد: گروهی وابسته انگلیس و به عنوان شیعه‌های انگلیسی بر ضد اسلام فعالیت می‌کنند. اخیراً کلیپی تهیه کرده و نشر داده و به بزرگان اهل سنت اهانت کرده‌اند. کار غلطی است و مذموم است.

وی خاطرنشان کرد: این کار را با هدف به جان هم انداختن مسلمانان انجام می‌دهند. رهبر انقلاب این کار را حرام دانسته است. این کار تفرقه است و تفرقه به نفع دشمنان اسلام است. باید هوشیار و مراقب باشیم و در دام نقشه‌های پلید دشمنان اسلام نیفتیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر