پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۷۷۴
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: مراسم تکریم و معارفه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر روز یکشنبه با حضور شجاعی برهان قائم مقام وزیر تعاون با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اتاق بازرگانی بندر بوشهر برگزار شد.

به گزرش فکرشهر از ایرنا، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، به عنوان راه نجات کشور است که استقلال اقتصادی را به ارمغان می آورد.

سید ضیاء‌الدین شجاعی برهان روز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: با تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانیم الگویی برای کشورهای در حال توسعه باشیم.

وی ادامه داد: در سایه انقلاب اسلامی استقلال به ایران آمد و امروز دنیا به نظام جمهوری اسلامی نگاه می‌کند.

شجاعی برهان اضافه کرد: شفافیت و جوان گرایی ۲ سیاست اصلی و راهبردی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی همچنین بر عناصر تاثیر گذار در محیط اداری تاکید کرد و افزود: توجه به منابع  انسانی و اهتمام به جوان گرایی، باعث تقویت و پایداری در حوزه مدیریت می‌شود.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: این استان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در کشور پیشرو است.

سعید زرین فر افزود: با پرداخت بموقع تسهیلات اشتغال روستایی در استان بوشهر و اجرای طرح‌های موثر روستایی زمینه تکمیل زنجیره تولید مرغ، توسعه ۳.۵ بربرای گلخانه‌ها و افزایش زیرساخت‌های تولید میگوی پرورشی در این استان فراهم شد.

در این آئین مصدق کشاورزی به عنوان سرپرست ادراه کل تعاون، کار و رفاه استان بوشهر  معرفی و از خدمات حمید رضا پناه تقدیر شد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
باسلام خدمت سرپرست اداره تعاون و کارورفاه اجتمائی .اگه امکانش هست یه فکری برای اعضامجتمع پرگان برازجان کنید12سال هست واحدرابهشون تحویل ندادن ومعاون اداره برازجان ورئیس اداره وعده به مازیاددادنه ولی عملی نشده. آقای کلانتری مدیرعامل پرگان بخاطربی مدیریتی وسهل انگاری جوابگوکنید فکری برای مردم مستضعف کنیدممنون آقای مصدق
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر