پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۸۵۴
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

فکرشهر: استاندار بوشهرگفت: پروژه‌های متعدد عمرانی در این استان در حال اجراست که مدیران باید از تمام ظرفیت‎ها بویژه اعتبارات ابلاغی برای سرعت بخشی در روند اجرای آنها اقدام کنند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر افزود: مدیران باید از هم اکنون  در فکر جذب اعتبارات و اسناد خزانه برای شتاب بخشی به روند توسعه استان شوند.

وی بیان کرد: ویروس کرونا مشکلاتی در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها ایجاد کرده ولی باتوجه به اینکه این فصل مناسب کار و تلاش است باید از این ظرفیت برای سرعت بخشی به پروژه‏‌ها استفاده کرد.

گراوند اضافه کرد: یکی از پروژه‎‏های مهم در مرکز استان دانشکده دندان پزشکی با مساحت ۱۹ هزار مترمربع است که در صورت تلاش و همت لازم قابلیت بهره‎برداری از آن تا پایان سال جاری وجود دارد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت توجه به نظام بهره‌وری اظهارداشت: اکنون طرح‌های آبیاری نوین در اراضی نخیلات دشتستان در حال اجراست که باید در این عرصه از نظام بهره‌وری استفاده شود.

 استاندار بوشهر افزود: برای استفاده از بهره‌وری باید برنامه‌های آموزشی مورد توجه قرار بگیرد.

وی همچنین با اشاره به تشریح فرآیندهای تسویه بدهی دستگاه‌های اجرایی  از طریق سامانه تهاتری اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید از طریق تهاتر نسبت به تسویه بدهی خود به پیمانکاران و مجریان طرح‌های عمرانی و بدهی‌های مالیاتی اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر