پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۹۵۹
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: کنترل مبادی ورودی و خروجی این شهرستان از یک آذر به مدت دو هفته اولین اقدام اولویت‌دار و مصوبه‌ ستاد مقابله با کرونا این شهرستان است و از ورود مسافران غیربومی جلوگیری می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز چهارشنبه در جلسه شورای تامین این شهرستان افزود: باتوجه به اینکه شهر گناوه گردشگرپذیر است و مسافران زیادی به این شهرستان مسافرت می‌کنند،   محدودیت‌های کرونایی در مبادی ورودی این منطقه کامل اعمال خواهد شد.

وی گفت: این شهرستان تجربه موفقی را در ابتدای شیوع ویروس کرونا  گذرانده‌است و در این برهه نیز همه توان و تلاش خود را با همکاری ادارات و  مردم در مقابله با  موج شدید کرونا بکار خواهیم بست.

رئیس شورای تامین گناوه افزود: دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا و  مصوبه‌های ستاد شهرستان لازم اجرا است و باید قاطع و بدون ملاحظه‌کاری  اجرایی شود تا مردم بخوبی واقف شوند که مسئولان بجد پای کار هستند.

وی بیان کرد: براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا  مشاغل ۳ و ۴ از ابتدای طرح در این شهرستان تعطیل هستند و گروه‌های ۱ و ۲ که مجاز به فعالیت شدند باید بر پروتکل‌های بهداشتی آنان نظارت مستمر صورت گیرد.

 مهرجو افزود: در مدت اعمال محدودیت‌ها از فعالیت کافه‌ها و عرضه قلیان در سطح شهر  بدون تعارف و ملاحظه کاری ممانعت خواهد شد و در صورت رعایت نکردن برخورد جدی شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: تالارها و خانه باغ‌ها از هرگونه مراسم‌های تجمعی بجد پرهیز کنند و در صورت مشاهده با آنان برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: دستگاه‌های اجرای شهرستان برای اجرای طرح اعمال محدودیت‌ها در زمینه تامین نیرو و امکانات  همکاری و مشارکت جدی کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر