شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۰۱۲
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت: رفتار و عملکرد مدیران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اعمال محدودیت‌های جدید و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا به عنوان الگویی برای مردم به شمار می‌روند.

به گزرش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی ستاد مقابله با کرونا این شهرستان افزود: مسئولیت‌های محول شده در اعمال محدودیت‌های جدید که از یکم آذر آغاز می‌شود بر اساس ابلاغیه سراسری  به منزله مصوبه شورای عالی امنیت کشور، برای همگان لازم اجرا است.

وی بیان کرد: اداره‌های مسئول در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی موظف و مکلف به تامین امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و خودرو هستند و میزان همکاری و فعالیت آنان ارزیابی می‌شود.

فرماندار گناوه گفت: به شدت با برگزاری مراسم عروسی به صورت تجمعی در این شرایط کرونایی مخالف هستیم و با متولیان آن برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر در باغ شهرها و تالاهار گزارش و یا تصاویری از برگزاری مراسم عروسی به صورت تجمعی مشاهده شد، علاوه بر جریمه، اداره‌های آب و برق نسبت به قطع انشعاب آنان نیز اقدام میکنند.

مهرجو ادامه داد: اداره‌های مسئول در این زمینه اطلاع رسانی گسترده‌ای انجام دهند که  اگر در این ۲ هفته مراسمی که منجر به تجمع شود برگزار شود جریمه و  قطع طولانی مدت آب و برق در انتظار آنهاست.

رئیس ستاد مقابله با کرونا گناوه گفت: شهرداری در زمینه آرامستان ها مسئولیت دارد و در ۲ هفته اعمال محدودیت‌ها  با نظارت مستمر اجازه برگزاری هیچ مراسمی به جز دفن اموات با تعداد معدود ندهد.

وی  افزود: کنترل مبادی ورودی و خروجی این شهرستان اولین برنامه اولویت دار  و مصوبه‌ ستاد مقابله با کرونا این شهرستان است که با استقرار نیروی انتظامی و همکاری بسیج و دیگر ارگان‌ها  از ورود مسافران غیربومی جلوگیری می‌شود.

به گفته مهرجو شرکت پخش فرآورده‌های نفتی باید نظارت دقیق و مستمری بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های عرضه سوخت داشته باشد.

فرماندار گناوه گفت: این شهرستان تجربه موفقی را در ابتدای شیوع ویروس کرونا  گذرانده‌ است و در این برهه نیز همه توان و تلاش خود را با همکاری ادارات و  مردم در اجرای محدودیت‌های جدید  بکار خواهیم بست.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و تاکنون ۹۷ نفر به علت مبتلاشدن به این بیماری فوت کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر