جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۰۴۰
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴

فکرشهر: رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه گفت: از پنج مصدوم اعزامی حادثه آتش‌سوزی پتروشیمی خارگ به دو بیمارستان گناوه، سه نفر ترخیص شدند و دو نفر بستری هستند که حال یکی از مصدومان وخیم است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، دکتر محمد جواد طاهری بیان کرد: دیشب پنج مصدوم مجتمع پتروشیمی خارگ با شناور ناجی اداره بندر به گناوه منتقل شدند که چهار مصدوم به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل شدند و یک نفر هم به بیمارستان امیرالمومنین انتقال یافت.

وی افزود: تا کنون دو نفر از مصدومانی که در بیمارستان سوانح و سوختگی بودند با توجه به اینکه سوختگی‌شان زیر ۱۰ درصد بود ترخیص شده‌اند، اما دو بیمار دیگر در بیمارستان بستری هستند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ادامه داد: یکی از این مصدومان ۱۰۰ درصد سوختگی دارد و حالش وخیم است، اما هنوز فوت نکرده است و مصدوم دیگر ۳۰ درصد سوختگی دارد.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه عنوان کرد: تنها مصدومی که در بیمارستان امیرالمومنین گناوه بستری بوده هم ترخیص شده است.

آتش سوزی پتروشیمی جزیره خارگ دیروز (پنج شنبه ۲۹ آبان) ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه هنگام تعمیرات ادواری برای افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت محصولات LPG و ایمن سازی واحد جذب و تفکیک و خط ۲ آمین رخ داد.

مدیرعامل پتروشیمی خارگ، وقوع آتش‌سوزی را ناشی از هیدروکربن‌های تخلیه شده در هنگام تعمیرات اساسی واحد ال‌پی‌جی عنوان کرد.

غلامرضا امیر شقاقی افزود: هم‌اکنون فرآیند‌های عملیاتی پتروشیمی خارگ در حالت عادی ادامه دارد و واحد متانول به طور کامل در مدار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر