پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۰۹۲
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: بخشدار ریگ گناوه گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر و متناسب با وضعیت این شهر، ۱۰۰ درصد کارکنان دستگاه‌های اجرایی این بخش باید در حوزه کاری حضور یابند.

به گزارش فکرشهر، محمدحسن بازویی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به ابلاغ راهبردهای هفت گانه محدودیت‌های مقابله با کرونا به ستادهای استانی، در شهرهای با وضعیت قرمز یک سوم نیروها، نارنجی یک دوم و  شهرهای زرد  دو سوم اجازه کار و فعالیت در ادارات خود را دارند اما طبق دستورالعمل استانی، ادارات مستقر در شهرهای کوچک نظیر این بندر با حضور  ۱۰۰ درصد کارکنان باید فعالیت کنند.

وی اظهارکرد: محدودیت‌های جدید همزمان با سراسر کشور در این بخش  از اول آذرماه به مدت ۲ هفته اعمال خواهد شد.

بازویی گفت: خودداری از هرگونه تجمع در تالارها و خانه باغ‌ها،  حضور نیافتن در مراسم دفن اموات در آرامستان ها با  نظارت شهرداری و دهیاری ها، رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های عرضه سوخت، نظارت پایگاه دریابانی بر رعایت نکات بهداشتی در محل اسکله، تعطیلی فعالیت‌های ورزشی و گروهی در اماکن و سالن‌های ورزشی و جلوگیری از هرگونه تجمع در مکان های عمومی نظیر بوستان و ساحل در طول مدت محدودیت‌های جدید کرونایی اعمال خواهد شد.

بخشدار ریگ اظهار کرد:  به دهیاران ابلاغ شده‌است که به مردم در زمینه پرهیز از هرگونه تجمع و مراسم گروهی اطلاع رسانی کنند و در صورت رعایت نکردن و مشاهده به بخشداری گزارش دهند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود کشور و افزایش بیماران و جان باختگان کرونایی، در این مرحله همانند اوایل شیوع ویروس کرونا که از ابتدای سال جاری محدودیت‌ها اعمال شد، به همکاری مردم و ادارات نیازمندیم.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۲
توصیه مطالعه کتاب بیشعوری
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر