جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
ارسالی مخاطبین «فکرشهر»؛
فکرشهر: مکررا شاهد آن هستیم که تیم های ورزشی گوناگون در رشته های متفاوت اظهاراتی منبی بر نواقص موجود دارند. بنده بیش از 12سال است در رشته ورزشی شنا فعالیت دارم، مشکلات و نواقصی بوده که تا جای ممکن مسوولان تلاش به بهبود آن کردند اما متاسفانه هم اکنون شناگران 7-8 ماهی می شود که تمرین ندارند. یعنی مکانی برای تمرین ندارند که تمرین کنند...
کد خبر: ۷۹۳۲۱
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۲

فکرشهر: مکررا شاهد آن هستیم که تیم های ورزشی گوناگون در رشته های متفاوت اظهاراتی منبی بر نواقص موجود دارند. بنده بیش از 12سال است در رشته ورزشی شنا فعالیت دارم، مشکلات و نواقصی بوده که تا جای ممکن مسوولان تلاش به بهبود آن کردند اما متاسفانه هم اکنون شناگران 7-8 ماهی می شود که تمرین ندارند. یعنی مکانی برای تمرین ندارند که تمرین کنند!

استخرها به خاطر کرونا تعطیل هستند. درحالی که استخرهای سرپوشیده در بعضی استان ها باز هستند و با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین گرفتن تاییدیه از تهران می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

با شناگران و مربیان متعددی در ارتباط هستم که تمرین خود را آغاز کرده اند. منکر آن نیستم که قطعا بسیاری از شهرها هنوز در کشورمان و استان های همجوار در این زمینه اقدامی نکرده اند و یا علیرغم تلاش زیاد صدای آنان به جایی نرسیده است. رشته های ورزشی دیگر هم اکنون فعالیتی دارند و به فکر مشکلات دیگر هستند اما متاسفانه رشته ورزشی شنا تهی است از هرگونه تمرین و فعالیتی. قطعا شناگران مستعد زیادی هستند که می توانند پیشرفت چشمگیری داشته باشند اما وقتی مکانی ندارند به چه دلخوش باشند؟!

شما بزرگواران و سروران می دانید و آگاه هستید که ورزش چقدر بر سلامت جسمی و روحی روانی موثر است لذا کل زندگی فرد را تحت تاثیر خود قرار داده و در برمی گیرد. مکررا پیام هایی را راجع به بازگشایی استخر به جاهایی ارسال کرده ام و با پاسخ «متشکرم»، «درحال پیگیری هستیم» و «پیگیری خواهم کرد» مواجه شده ام و عملی  درکار نبوده است. سوای این ها منجیان غریقی که تمام سرمایه و شغل آنان وابسته به استخر بوده، بیکار شده اند. منجیانی که فرزندان در حال تحصیل دارند و عده ای از آن ها هیچگونه درآمدی ندارند!

نمی دانم زندگی خود را چگونه می گذرانند؟ باری می دانم که وضعیت مناسبی ندارند. اگر ماشین داشته باشند در این شرایط مسافرکشی می کنند که ماهی نهایتا 3 میلیون تومان در آمد داشته باشند که 2 میلیون خرج ماشین خواهد شد! هزینه تحصیل و خوراک و... را در نظر بگیرید اگر کمی تامل کنید می بینید منجی غریقی که فرزند در حال تحصیل دارد و حتی تمامی منجیان غریق شرمنده خانواده خود هستند.

امیدوارم مسوولین رسیدگی کنند و با کمی پیگیری مجوز لازم را کسب کنند. استخر را باز گشایی و به بهبود وضعیت شناگران و منجیان کمک کنند.

                                                                                                                                                                                                                    رضا نظری

                                                                                                                                                                                                                       نجات غریق و شناگر هیات شنا دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر