جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۷۹۳۸۹
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: نیروهای بومی در اولویت اشتغال در صنایع پارس جنوبی باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی به عنوان مهمترین تولیدکننده گاز کشور نقش بسیار مهمی در اقتصادی و انرژی دارد.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های گسترده‌ای در راستای توسعه تولید در پارس جنوبی صورت گرفته است اضافه کرد: در سخت‌ترین شرایط اقتصادی شاهد اجرا و تکمیل پروژه‌های خوبی در پارس جنوبی هستیم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: استفاده از نیروی بومی در صنایع مستقر در پارس جنوبی یکی از مهمترین خواسته‌های مردم و مسئولان استان بوشهر است که مورد تاکید رئیس جمهور و وزیر نفت نیز قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید نیروهای بومی در اولویت گزینش نیروهای انسانی منطقه پارس‌جنوبی باشند خاطرنشان کرد: این نگاه برای اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در طرح‌های پارس‌جنوبی باید تقویت شود.

گراوند به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی اشاره کرد و ادامه داد: توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در منطقه پارس‌جنوبی باید با جدیت دنبال شود.

در این مراسم تأسیسات ذخیره‌سازی و ایستگاه‌های اندازه‌گیری میعانات گازی پارس جنوبی در عسلویه با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و وارد مدار فعالیت شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر