جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۵۴۳
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۳

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: تداوم بارندگی روزهای اخیر منجر به مسدود شدن و کندی تردد در راه‌های ارتباطی برخی روستاهای بخش مرکزی و امام حسن این شهرستان شده است.

به گزارش فکرشهر، احمد دشتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برابر اعلام اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان تعدادی از راه‌های ارتباطی روستایی با دارا بودن ابنیه و آب نما به دلیل آب گرفتگی به صورت موقت مسدود شده و یا تردد در آنها با احتیاط و به کندی انجام می‌شود.

وی گفت: تردد در محور شیخ زنگی بویرات- مال شهاب - خواجه گیر و کنار کوه_ بی دو در بخش مرکزی دیلم و محورهای روستایی چاه‌تلخ در بخش امام حسن به دلیل آب گرفتگی با احتیاط و به کندی انجام می‌شود.

رئیس ستاد شورای هماهنگی مدیریت بحران دیلم اظهار کرد: پاکسازی سطح جاده و جمع آوری خرده سنگ‌ها ناشی از ریزش کوه بر اثر بارندگی اخیر محور دیلم_ بهبهان (گردنه اسخی) توسط عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شده است و تردد در این مسیر بدون هیچ‌گونه مشکل در حال انجام است.

وی افزود: گشت راهداری در محورهای این شهرستان فعال و حضور دارند و بخشداران هردو بخش به صورت مستمر ضمن بازدید میدانی نظارت بر عملیات‌های راهداری برای بازگشایی کامل محورهای مسدود شده را در دستور کار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر