سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۶۹۹
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دیلم استان بوشهر گفت: از ابتدای اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی تاکنون هفت واحد صنفی در این شهرستان به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی تعطیل و مهروموم شدند.

به گزارش فکرشهر، اصغر افتخاری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای مصوبه‌های ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا، ۷۴۸ بازدید مشترک و انفرادی  از گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در این شهرستان انجام شد که در این ارتباط  ۱۰۸ اخطار کتبی و  شفاهی به صنوف متخلف ابلاغ و ۱۲ پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی اظهارکرد: از ابتدای طرح جدید  محدودیت‌هایی کرونایی گروه شغلی ۳ به میزان ۸۸ درصد و ۴ به میزان ۹۰ درصد پروتکل‌های بهداشتی را در این شهرستان رعایت کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دیلم گفت: گشت‌های مشترک بازرسی این اداره از واحدهای صنفی و بازار با همکاری  بازرسان شبکه بهداشت و درمان، اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف و هلال احمر بصورت منظم  تداوم دارد.

وی بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هر نوع تخلف صنفی در شهرستان از طریق شماره  تلفن ۱۲۴ گزارش کنند تا در اسرع وقت  رسیدگی و پیگیری شود.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر  واقع است و در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر