پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۷۳۶
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: معاون برنامه‌ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم گفت: با اجرای دقیق و هدفمند طرح شهید قاسم سلیمانی، بخش عظیمی از فشار بیماری کرونا بر دوش کادر درمانی کشور برداشته خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد طاهری روز چهارشنبه در نشست هماهنگی گام چهارم اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: باتوجه به اینکه  شهید والامقام در مشکلات بزرگ همواره یاری‌گر مردم بود و  طرح به نام  ایشان مزین شده است،  نهایت تلاش خود را جهت اجرای آن به نحو احسن بکار خواهیم بست.

وی گفت:  با اجرای دقیق و مناسب این طرح می‌توان از شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان با کمک و همدلی مردم بکاهیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: محله محور بودن از اصول مهم طرح شهید سلیمانی است که با همراهی نیروهای بسیج شهرستان به صورت حضوری در محلات اجرایی می‌شود.

ایرج زنده بودی افزود: باتوجه به اینکه  اجرای صحیح طرح شهید سلیمانی کمک شایانی به کنترل بیماری کرونا خواهد کرد، استفاده از نیروهای زبده و کاردان بسیج و هلال‌احمر از الزامات آن است.

وی اظهارکرد: در هفته گذشته با مجموع ثبت یک فوتی کرونایی در شهرستان، آمار کل فوتی‌ها  به رقم ۲۳ نفر  رسیده است.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور که در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا می‌شود، شامل چهار کمیته است.

 انتقام عزیززاده افزود: در این ارتباط  کمیته آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی،  رهگیری و مراقبت،  حمایت در قرنطینه خانگی و پایش و نظارت در شهرستان تشکیل خواهد شد.
 

جانشین فرمانده سپاه  دیلم با بیان اینکه مردم دوستی  از خصوصیات ویژه شهیدوالامقام قاسم سلیمانی بود، گفت: جهت اجرای بهتر این طرح، همه ارگان‌ها همکاری و حمایت ویژه داشته باشند.

سرگرد آقاجری  اظهارکرد: نیروهای بسیجی شهرستان  پس از انجام هماهنگی‌های لازم کمال همکاری را در اجرای هر چه بهتر طرح شهید سلیمانی خواهند کرد.

وی یادآورشد: سپاه این شهرستان از آغاز شیوع ویروس کرونا  حدود ۷ هزار بسته معیشتی بین مردم توزیع کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر