پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۹۷۳
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با شاره به خسارت‌های سیل و آبگرفتگی در این شهرستان، گفت: دولت با قید فوریت برای رسیدگی به سیل‌زدگان دشتستان وارد عمل شود.

به گزارش فکرشهر، ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان دشتستان خسارت‌های بسیار زیادی را در پی داشته است که باید در سریع‌ترین زمان برای کمک به مردم اقدام شود.

وی اضافه کرد: در شهر وحدتیه خانه‌ها و مغازه‌های مردم با ورود آب دچار خسارت‌های زیادی شده است و روند زندگی و کسب و کار مردم این شهر تأثیر گذاشته است و مردم با مشکلات زیادی روبرو هستند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افرادی که تا امروز صبح کسب و کار داشته‌اند، اکنون ورود آب به مغازه‌ها همه چیزشان را نابود کرده است و کسب و کارشان را از دست داده‌اند.

وی افزود: در بازدیدی که امروز داشتیم، هنوز رسیدگی لازم برای اسکان و تأمین نیازهای مردم انجام نشده بود و انتظار داریم که در سریع‌ترین زمان به این نیازهای مردم رسیدگی شود.

رضایی خواستار بسیج همه امکانات برای تأمین نیازهای مردم وحدتیه شد و افزود: دولت با قید فوریت برای رسیدگی به سیل‌زدگان دشتستان وارد عمل شود و برای جبران خسارت‌های سیل‌زدگان اقدام شود.

وی با تقدیر از حضور نیروهای راهداری و گروه‌های امدادی بیان کرد: نیروهای مردمی، گروه‌های جهادی و بسیجی از ساعات اول وقوع سیل وارد عمل شدند و در حال خدمات‌دهی به مردم هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر