پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۰۹۲
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: معاون عمران روستایی اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از بازگشایی راه دسترسی به پنج روستای دیلم خبر داد و گفت: سیل آسیب جدی به روستاها وارد کرده است.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به مسدود بودن جاده دسترسی در شهر و روستاهای شمال استان بوشهر نسبت به بازگشایی مسیرها اقدامات لازم انجام شد.

وی با بیان اینکه مسیر دسترسی به روستای چاه تلخ در بخش امام حسن و جاده روستایی مال شهاب، کنارکوه، بی دو و عامری در بخش مرکزی دیلم مسدود بود، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته تردد به این روستاها امکان پذیر شد.

معاون عمران روستایی اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در همین راستا اکیپ بازرسی به منظور بررسی میزان خسارت به روستاها وارد شدند.

وی افزود: طی بازدیدی به همراه بخشدار مرکزی دیلم و کارشناسان بنیاد مسکن و تعدادی از دهیاران و شوراها از روستاهای بخش مرکزی و امام حسن شهرستان دیلم میزان خسارت و حوادث ناشی از سیل اخیر مورد بررسی قرار گرفت.

زارعی تاکید کرد: تعداد زیادی از واحدهای فرسوده تخریب و نیاز به احداث داشته و همچنین به زیرساخت‌های طرح هادی و بوستان‌ها و همچنین پل‌های دفع آب‌های آسیب جدی وارد شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر