سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۱۸۵
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهرگفت: امدادگران این جمعیت به ۲هزار و ۲۰۰ نفر در قالب ۵۱۸ خانوار آسیب دیده از سیل این استان امداد رسانی کردند.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا حاجیانی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: سیلاب ۱۶ آذر ماه ۶ شهرستان استان بوشهر را تحت تاثیر قرار دارد و حجم زیاد بارندگی در مدت زمان کم باعث آبگرفتگی خانه‌های مردم شده بود.

وی بیان کرد: بیشترین بارندگی و حجم خسارت‌ها در شهرستان‌های دشتستان  (شهر وحدتیه)، گناوه و دیلم به وقوع پیوست.

حاجیانی اضافه کرد: در این سیلاب امدادگران جمعیت هلال احمر در قالب ۲۰۰ عملیات امدادیانجام دادند و ه آب ۸۴ واحد مسکونی تخلیه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در این مدت ۱۲۶ تخته چادر، یک هزار و ۲۹۹ تخته پتو، ۷۱۷ تخته موکت و ۲ تن و نیم نایلون توزیع شده و با هماهنگی انجام شده هر خانوار نیازمند با مراجعه به بخشداری های شهرستان دشتستان  امکان دریافت کمک‌های امدادی برای آن فراهم می‌شود.

وی با اشاره به جان باختن ۲ نفر در سیلاب ۱۶ آذر ماه در شهرستان دشتستان استان بوشهر گفت: ارائه آموزش‌های امدادی از طریق خانه‌های هلال از اولویت‌های جمعیت هلال احمر است تا در زمان بحران شاهد بروز اتفاق‌های دلخراش نباشیم.     

حاجیانی اضافه کرد: در سیلاب استان بوشهر با توجه به هشدارهای ارائه شده از سوی اداره کل هواشناسی استان، ۲۰۰ امدادگر در قالب ۵۲ تیم عملیاتی در استان کار امدادرسانی به سیل زدگان را انجام دادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر