جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۲۷۲
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: در هفته سوم اعمال محدودیت‌های کرونایی از مجموع ۲۴۶ بازدید صورت گرفته، تعداد ۱۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عصمت حیدری روز شنبه در این ارتباط افزود: همچنین در این مدت تعداد ۱۴ واحد صنفی نیز به مراجع قضایی معرفی  شدند.

حیدری اضافه کرد: نانوایی‌ها، آرایشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه و کافی‌شاپ‌ها، باشگاه‌های بدن‌سازی و سایر صنف‌ها در هفته سوم محدودیت‌ها از سوی بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه مورد بازدید قرار گرفتند.

وی اظهارکرد: شهرستان گناوه با وجود اعمال محدودیت‌های ۲ هفته‌ای آذر ماه همچنان در سطح نارنجی قرار دارد و بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا فعالیت مشاغل گروه سه و چهار در این شهرستان ممنوع است.

حیدری گفت: در پی تشدید نظارت‌ها در نیمه اول آذر، پروتکل‌های بهداشتی از سوی صنف‌های مختلف بهتر رعایت شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: با اجرای طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی" در این شهرستان، ۶ مورد مثبت مبتلا به ویروس کرونا در اطرافیان فرد مبتلا شناسایی شده است و امید می‌رود با تداوم این طرح ملی، زنجیره بیماری قطع و در هفته‌های بعد این شهرستان از وضعیت هشدار (نارنجی) خارج شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر