شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۳۳۹
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: در آیینی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، شهردار و شورای اسلامی شهر خورموج و اصحاب قلم از هشت کتاب نویسندگان این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی روز یکشنبه در این آیین  گفت: شعرا و نویسندگان نقاشان زبر دستی هستند که خوبی ها و بدی ها را مجسم می کنند و مناظر جامعه خود را نمایان می سازند.

حمید زارعی افزود: همواره بزرگترین آرزوی بشر ابدیت بوده است و انسان به وسیله کتابت فکر و نام خود را جاویدان می کند.

وی اضافه کرد: حمایت شورای اسلامی و شهردار خورموج ازنویسندگان  و اهتمام آنان به مقوله فرهنگ و فعالیت های فرهنگی، دلگرمی زیادی به شاعران و نویسندگان و محققین در جهت چاپ آثارشان داشته است.

زارعی گفت: از سال ۹۲ تاکنون ۱۵۷ کتاب از شاعران و نویسندگان دشتی به چاپ رسیده و کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی اثر استاد سید کوچک هاشمی زاده نیز در اول دی ماه رونمایی می شود.

در این آیین" مجموعه شعر یارآشوب" اثر سید اسماعیل بهزادی، "چلچراغ" اثر سید محمد رضا جعفری، "مجموعه شعر چهار راه ولی عصر "و "مجموعه داستان من عاشق نمی شوم اما" اثر بانو فرخ رزمی، "تاریخ صید و تجارت در خلیج فارس" اثر غلامرضا زائری، "مجموعه شعر آرکادیا" سروده سید یوسف صالحی، "آموزش یادگیری برخط (آنلاین) "ترجمه کلثوم نامور و "دیوان نگار سروده نگار توان" رونمایی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر