جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۳۸۰
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: سازمان تبلیغات پیشانی و خط مقدم مقاومت اسلامی و تبلیغ اسلام انقلابی در فضای ملی و جهانی است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه درنشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: سازمان تبلیغات اسلامی باید به شکل‌های مختلف مورد حمایت قرار گیرد تا بتواند در مقابل تهاجم نرم فرهنگی و اجتماعی که از سوی دشمن به ایران تحمیل می‌شود مقاومت و با تمام توان در مقابل آن ایستادگی کند.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی بعنوان یک پنجره نورانی برای ارائه اسلام انقلابی به ایران، منطقه و جهان است.

صفایی بوشهری ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی نیازمند برنامه دقیق، علمی، معرفتی، مدیریت جهادی، نظارت کارآمد، بازتولید پروژه‌های فرهنگی و دینی جدید و شناخت توطئه‌های فرهنگی و نرم دشمن به صورت فوق روز است. 

وی با اشاره به تهاجم رسانه ای دشمنان برعلیه انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در کنار رسانه ملی نقش مهمی در مقابل تهاجم فرهنگی سران رسانه ای استکبار برعلیه اسلام انقلابی دارد.

صفایی بوشهری هنچنین با اشاره به تاثیرگذاری منابع انسانی کارآمد در سازمان تبلیغات اسلامی افزود: حضور و حمایت از منابع انسانی کارآمد و پرورش یافته در مکتب اسلام انقلابی در سازمان تبلیغات یک ضرورت است.

وی اظهار کرد: در سازمان تبلیغات اسلامی به جای نگاه آماری باید نگاه تاثیری هدفمند وجود داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر