جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۴۰۱
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: کیهان نوشت: اصلاح‌طلبان که در قالب شورای هماهنگی، ساز و کار انتخاباتی را تدوین می‌کردند، از نهاد اجماع‌ساز جدید برای انتخابات ۱۴۰۰ که با حضور ۳۰ حزب و ۱۰ شخصیت حقیقی تشکیل می‌شود، رونمایی کردند.

این روزنامه با اشاره به این بند از تصمیم اصلاح طلبان که گقته اند" یکی از روش‌های شان نوسازی و بازسازی گفتمانی اصلاح‌طلبان، با تاکید بر پاسخگو کردن صاحبان قدرت و حذف نهاد‌های موازی غیرقانونی است" ادامه داد: مدعیان اصلاح‌طلبی در حالی با کوبیدن بر طبل پاسخگو کردن صاحبان قدرت و حذف نهاد‌های موازی غیرقانونی، نقاب قانونمداری و پاسخگویی بر صورت می‌زنند که خود فجایع اقتصادی را به مردم تحمیل کرده‌اند و با دروغ‌بافی و اباطیل‌گویی‌هایی نظیر نهاد‌های موازی از پاسخگویی فرار می‌کنند.

این طیف فریبکار طی سال‌های اخیر، علیرغم در قبضه داشتن دولت، مجلس و شورا‌های شهر، عامل کوچک شدن سفره مردم، بیکاری، تورم افسار گسیخته و رکود فراگیر بوده است، در عین حال مدعی است که می‌خواهد صاحبان قدرت را پاسخگو کند.

مدعیان اصلاحات اگر راستگو بودند، عاملیت و نقش خود در برباد دادن ظرفیت‌های ملی پای اعتماد به آمریکا و اروپا و وعده‌های پوچ دشمن را می‌پذیرفتند و با کنار گذاشتن تمنا و عطش قدرت، بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی خود را به مردم تحمیل نمی‌کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر