جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون سیاسی استانداری بوشهر در دیدار با خانواده شهید پهلوانی:
کد خبر: ۸۰۴۴۳
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: شهدای دوران دفاع مقدس قهرمانان ملی هستند و رسالت همه ما پاسداشت خون آنهاست.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد تقی ایرانی سه شنبه شب در نخستین سفر به شهرستان دیلم در دیدار با خانواده شهید پهلوانی افزود: شهدا ی دوران دفاع مقدس  وحدت، انسجام، همدلی را برای  جامعه به ارمغان آوردند.

وی یادآورشد: شهیدان به دنیا ثابت کردند که از راه نظامی نمی توان به کشور آسیب وارد کرد و امروز دشمن از راه تحریم، مسموم کردن فضای داخلی و فضاهای رسانه ای و مجازی در صدد ایجاد ناامنی درکشور است.

 ایرانی یادآورشد: شهدا چشم و چراغ این مملک هستند و خانواده آنان نیز نماد ویژگی های انسان تکامل یافته هستند که نباید به فراموشی سپرده شوند .

معاون سیاسی استانداری بوشهرگفت : درسفر امروز به شهرستان دیلم و درجلسه شورای تامین  با حضور فرماندهان انتظامی، نظامی و امنیتی و دستگاه قضایی مسائل استان و شهرستان بویژه در خصوص انتقال ایست و بازرسی شهید موسوی دیلم و کالای همراه ملوان  مسال مورد نیاز برای تصمیم گیری مطرح شد.

وی افزود: در سطح ملی اقدامات خوبی در رابطه با ملوانی در حال انجام است که پس از آماده شدن مصوبه مردم در جریان قرار خواهند گرفت.

وی بیان داشت: با امام جعه دیلم در زمینه رشد و توسعه شهرستان، مسائل و مشکلات مردم بویژه اقدامات پیشگیرانه در مقابل ویروس کرونا، وضعیت اقتصادی و فرهنگی تبادل نظر و هم اندیشی شد.

ایرانی تعامل فرماندار دیلم با ادارات این شهرستان را مشهود دانست و گفت: در این شرایط حساس و دشوار از مقطع تاریخی انقلاب اسلامی توصیه داریم همه مسئولین و مردم انسجام و وحدت خود را حفظ کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اظهارداشت: آحاد جامعه با وحدت کلمه که در استان حاکم شده است باید در راستای توسعه زندگی و کسب و کار مردم کمک کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر