پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۵۲۳
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه بارشی از پایان هفته جاری همه نیروهای امدادی این شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، عباس جمشیدی در نشست ستاد بحران شهرستان بوشهر افزود: ممکن است درسامانه بارشی پیش بینی شده نیاز باشد امکانات امدادی به سایرمناطق استان ارسال شود به همین دلیل باید همه نیروها و امکانات استان در آماده باش قرار داشته باشند.

وی بیان کرد: در زمان حاضر برخی از ریشه درختان بسیار  آرام به شبکه‌های آب و برق آسیب می‌رساند و با توجه به آسیبی که وارد می‌کنند قرار بر جایگزین کردن آنها است که باید تا زمان جایگزینی کامل در خصوص هرس آنها با شهرداری هماهنگ باشیم.

فرماندار بوشهر در خصوص برخی حفاری‌ها گفت: باتوجه به اینکه در فصل بارش‌ها قرار داریم و  ویژگی بارندگی‌های بوشهر که منجر به آب‌گرفتگی معابر می‌شود، اگر اعتبار لازم برای حفاری وجود ندارد اقدام به این کار نشود.

جمشیدی اضافه کرد: دستگاه‌هایی که پیمان دارند نیز حداقل در جاهایی که حفاری می‌کنند علامت گذاری کنند تا در زمان بارندگی مردم با مشکل روبرو نشوند.

وی بر ضرورت حضور به موقع عوامل و نیروهای اجرایی و عملیاتی در صحنه در زمان بحران تاکید کرد چون وقتی مردم ما را در کنار خود ببینند همراهی آنها نیز بیشتر می‌شود.

فرماندار بوشهر با اشاره به ثبات بیماری کووید ۱۹ در شهرستان گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی نقش مهمی در مدیریت ویروس کرونا دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر