جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۵۲۶
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حمایت از کشاورزان، گفت: اصلاح آب‌بهای نخلیلات در استان بوشهر باید در نشست تخصصی بررسی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر اظهار داشت: رفع موانع پیش روی بخش خصوصی و توسعه اشتغال و تولید در این بخش را به صورت ویژه دنبال و حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به بی‌مهری‌های صورت گرفته به مردم استان بوشهر در اصلاح ساختار بودجه خاطرنشان کرد: بر اساس طرح مجلس، برخی از استان‌ها بودجه خوبی را گرفتند و به برخی از استان‌ها از جمله بوشهر بی‌مهری صورت گرفته است.

استاندار بوشهر از کاهش نیمی از بودجه استان بوشهر با اجرای این مصوبه خبر داد و اضافه کرد: با وجود نقشی که استان بوشهر در تأمین درآمدهای کشور دارد، با این طرح مجلس ۵۰ درصد اعتبارات استان بوشهر حذف می‌شود.

وی در ادامه خواستار برگزاری نشست تخصصی برای رفع مشکلات کشاورزان شد و اضافه کرد: قیمت آب‌بهای کشاورزی یکی از دغدغه‌های کشاورزان است که باید به صورت تخصصی بررسی و مشکل حل شود.

گراوند با اشاره به اینکه استان بوشهر نقش مهمی در تأمین خرمای کشور داشته و افراد زیادی در استان از طریق نخیلات امرار و معاش می‌کنند، افزود: نخل و خرما از ظرفیت‌های مهمی کشاورزی استان است که باید از فعالان این حوزه حمایت شود.

وی خواستار ارائه راهکارهای مناسب در راستای حل مشکلات کشاورزان خصوصاً نخل‌داران شد و بیان کرد: بازنگری در قیمت آب‌بها کشاورزی در نشست تخصصی باید مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر