جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۵۵۰
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹

فکرشهر: رئیس اتاق بازرگاتی بندر بوشهر گفت: در ارزیابی صورت گرفته از سوی اتاق بازرگانی ایران و وزارت کشور شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی این استان موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، خورشید گزدرازی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای بررسی عملکرد شوراها، شاخص‌های متعددی از جمله طرح موضوع‌ها و دستورجلسه‌ها که شامل مولفه‌هایی همچون موضوع اقتصادی، استمرار و نظم کارگروه‌های تخصصی (کارشناسی)، تهیه و تدوین گزارش‌های کارشناسی، لحاظ تصمیم‌های استانی، پیگیری اجرای مصوبه‌ها از جمله ملاک‌های ارزیابی شوراهای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اتاق‌های بازرگانی است.

وی ادامه داد: در شاخص دیگر با عنوان موضوع‌های پیشنهادی با ابعاد ملی و فراگیر که بر اساس مؤلفه‌هایی همچون داشتن مصوبه‌های با ماهیت ملی و فراگیر و کیفیت گزارش‌های کارشناسی ارزیابی  می‌شود، شورای گفت و گوی استان بوشهر با کسب رتبه ۲ بعد از آذربایجان شرقی و بالاتر از تهران و اصفهان قرار گرفته است.

گزدراری گفت: در شاخص وظایف دبیرخانه شورای استان که با مولفه‌هایی چون توانمندسازی دبیرخانه شورای استان، ارتباط با سایر شوراهای استانی، همکاری و هماهنگی با دبیرخانه شورای ملی، انتشار به هنگام مصوبه‌ها و نتایج پیگیری‌ها و دستاوردهای استانی و همین طور گزارش‌های فصلی ارزیابی می‌شود، شورای گفت و گوی استان به رتبه چهار کشوری دست یافت.

وی یادآور شد: در شاخص جایگاه استان‌ها بر اساس ارزیابی همه شاخص‌ها، شورای گفت و گوی استان با قرار گرفتن در گروه اول (گروه ممتاز) و کسب رتبه سه کشوری حائز عملکردِ شایسته شد.

گزدرازی عنوان کرد: امسال ارتقا عملکرد شورای گفت و ‌گوی استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که با برگزاری چهار نشست حائز رتبه هفتم شده بود بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر