شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۵۵۵
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: از محل اعتبارات استانی و شهرستانی ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای فاز نخست محور اصلی و برون شهری دیلم - بهبهان استان خوزستان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد دشتی افزود: در پی بازدید مدیرکل برنامه و بودجه استان بوشهر از پروژه‌های شاخص و اولویت دار شهرستان دیلم و دستور استانداربوشهر در کمیته تخصیصی،  مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و ۵۰  میلیارد ریال از اعتبارات متوازن سهم استان برای تکمیل قطعه و فاز نخست محور اصلی و برون شهری دیلم _ بهبهان اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه شاخص و اولویت دار شهرستان دیلم، محور برون شهری دیلم به بهبهان تا امیدیه استان خوزستان است که در سه فاز شامل  باند دوم، تعریض و حذف پیچ‌های خطرناک محدوده کوهستانی در دست پیگیری و اجرا است.

دشتی گفت: محور دیلم _ بهبهان یکی از سه محور اصلی برون شهری و دروازه ورودی و پرترددترین محورهای‌ اصلی در شمال استان بوشهر است که  ۲ بانده کردن آن همانند محور دیلم به گناوه در کارنامه افتخارات عملکرد دولت تدبیر و امید، ثبت و ماندگار می‌ماند.

فرماندار دیلم بیان کرد: از محل اعتبارات سهمیه قیر دولتی اختصاصی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر معادل ۱۰ میلیاردریال سهمیه برای آسفالت فاز نخست محور اصلی و برون شهری دیلم - بهبهان اختصاص یافته است.   

وی یادآورشد: با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته برای تکمیل و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های شاخص و اولویت دار شهرستان تا دهه فجر و یا پایان امسال، انتظار می‌رود با پیگیری جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی مسئول و کارفرما این پروژه‌ها به موقع  تکمیل و افتتاح شوند.

دشتی افزود: محور دیلم - بهبهان در سه فاز، تکمیل فازهای داخلی بیمارستان، سالن ورزشی چندمنظوره بانوان، ساختمان اداره تعاون و کار، طرح‌های هادی روستایی و  فاز دوم رینگ جنوبی شهردیلم از پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر و برخی تا پایان سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر