جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر:
کد خبر: ۸۰۶۴۳
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۸

فکرشهر: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کاهش ورود مواد مخدر به این استان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۴ تن مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، ارسطو ترکمان منش صبح شنبه در نشست شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان دشتی با بیان اینکه سه هزار و۱۳۳ نفر مرتبط با این جرایم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند، اظهار داشت: ۷۰ درصد کشفیات در مسیر دریایی بوده است.

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته در سطح استان ورود مواد مخدر به استان کاهش یافته به طوی که در نه ماه اول سال جاری ۱۰ تن مواد مخدر کشف شده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته‌ایم.

ترکمان منش بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه مواد مخدر صورت گرفته که افزایش تجهیزات در حوزه دریا، افزایش تعداد نیروهای مجرب و دستگیری سر دست‌های اصلی باند مواد مخدر از جمله این اقدامات بوده است.

فرماندار دشتی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان صورت گرفته و اظهار داشت: برای اشتغال معتادین بهبود یافته در شهرستان بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود.

عبدالله نادری افزود: در حوزه مواد مخدر مبارزه و پیشگیری باید تداوم و مستمر باشد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۳
ایقه کشف و ضبط می کنین چه وش می کنین؟؟؟ 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر