پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۶۴۷
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۴

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از خروج سامانه بارشی از استان خبر داد و گفت: دمای هوای استان بوشهر روند کاهش خواهد داشت.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده خروج تدریجی سامانه بارشی از استان و وزش بادهای شمالی نسبتاً شدید بر روی دریا و سواحل استان است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود با وزش این بادها و تداوم آن تا روز سه شنبه ضمن کاهش دما در سطح استان، دریا نیز به خصوص در سواحل مرکزی و جنوبی در اغلب ساعات مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی امروز در برخی مناطق جنوبی و شرقی استان گاهی افزایش ابر و به صورت پراکنده با احتمال بارش باران و رگبار و رعدوبرق و طی امشب و فردا در برخی نقاط استان وقوع پدیده مه و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در سواحل و بر روی دریا ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی تاکید کرد: ارتفاع موج در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و دور از ساحل تا ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر