شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۷۳۵
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، اما دولت تدبیر و امید در اجرای پروژه‌های درمانی در این شهرستان سربلند است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، عباس جمشیدی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: نوسازی و بازسازی همه خانه‌های بهداشت روستایی، پایگاه‌های اورژانس، مراکز جامع خدمات سلامت، احداث بیمارستان‌ ۱۰۰ تختخوابی اورژانس هسته‌ای، بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا(س)، توسعه خوابگاه‌ها، دانشکده دندانپزشکی از جمله پروژه‌های عمرانی اجرا شده در این بخش است.

وی ادامه داد: هرچند هنوز تا رسیدن به ایده‌آل‌های درمانی مسیر طولانی پیش رو است اما تاکنون کارهای بزرگ و ماندگاری در این بخش در شهرستان بوشهر رقم خورده‌است.

جمشیدی اضافه کرد: با وجود همه کارهای انجام شده در بخش‌های مختلف بویژه درمان اما بعضی وقت‌ها مطالبی بیان می‌شود که مطابق واقعیت نیست و از انصاف به دور است.

وی ادامه داد: آنچه گفته می‌شود باید موجب امیدواری مردم باشد و ناامیدی مردم در این شرایط بزرگترین گناه و آب به آسیاب دشمن ریختن است چون مهمترین هدف دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام است.

جمشیدی اظهار کرد: نباید با برخی اظهار نظرها و ایجاد ناامیدی در جامعه در راستای هدف‌های دشمن گام برداشت بلکه باید فارغ از نگاه سیاسی هر مسئولی باید به او کمک کرد تا برای برطرف کردن مشکلات تلاش کند.

وی تاکید کرد: مدیریت در شرایط اقتصادی مناسب هنر نیست بلکه هنر، مدیریت کردن در شرایط سخت است که چگونه یک مدیر بتواند شرایط را مدیریت کند و مطمئن باشید مردم اگر در جریان واقعیت‌ها قرار گیرند به طور یقین همراهی می‌کنند.

جمشیدی بیان کرد: این شایسته نیست که اگر جایی ناکارآمدی احساس شد همه حمله کنند بلکه باید با همراهی و پشتیبانی تلاش کرد این ناکارآمدی از بین برود.

فرماندار بوشهر یادآور شد: امروز کشور علاوه بر ویروس کرونا با تحریم‌ها نیز روبرو است اما توانسته با همراهی مردم مشکلات را مدیریت و پشت سر بگذارد.

وی با اشاره به ایثار و گذشت پرستاران گفت: امروز مدافعان سلامت با کاری جهادی در میدان جنگی قرار گرفته‌اند که دشمن در آن دیده نمی‌شود اما با تمام وجود ایستاده و تنها نیازمند همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

جمشیدی افزود: هرچند مسئولان نیز با اعمال محدودیت‌های شدید برای مقابله با ویروس کرونا که مردم و بویژه کاسبان را با مشکل روبرو می‌کند موافق نیستند اما برای حفظ جان مردم مجبور به اعمال برخی از این اقدام‌ها هستیم که در صورت رعایت موارد بهداشتی این اقدام‌ها کمتر انجام می‌شود.

وی با اشاره به بهبود شرایط در زمینه میزان ابتلا، بستری و مرگ ناشی از کرونا در شهرستان بوشهر بر ضرورت رعایت این دستاورد از سوی مردم تاکید کرد.

در این آئین به مناسبت گرامیداشت روز پرستار از پرستاران شهرستان بوشهر تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر