پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۷۴۴
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

فکرشهر: در خلال برگزاری سیزدهمین جشنواره جوان سرباز در بوشهر، سربازان نمونه سپاه استان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر صبح دوشنبه در سیزدهمین جشنواره جوان سرباز در بوشهر اظهار داشت: از اهداف این جشنواره می‌توان به ارتقای روحیه و انگیزه خدمتی کارکنان وظیفه و تقویت نگرش مثبت و ارتقای رفتاری فرماندهان، مسئولین و کارکنان نسبت به آنها اشاره کرد.

سرهنگ عبدالرضا دشتی با بیان اینکه حضرت علی اکبر از لحاظ اخلاق، ظاهر و منطق شبیه‌ترین فرد به پیامبر اکرم (ص) بود خاطرنشان کرد: اهل بیت علیهم السلام هر وقت دلتنگ پیامبر می‌شدند به ایشان نگاه می‌کردند.

وی تصریح کرد: نام‌گذاری جشنواره سربازان نمونه به نام حضرت علی اکبر علیه السلام گویای این مسئله مهم است که سربازان نمونه لازم است در همه عرصه‌ها برای سایر سربازان یک الگو باشند.

مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه امام صادق علیه السلام نیز اظهار داشت: در یازدهمین جشنواره جوان سرباز در سطح سپاه، استان بوشهر به عنوان رده برتر کشور انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

سرهنگ یاسین اکبا از اهداف این جشنواره به تقویت و اعتماد به نفس و خودباوری در کارکنان وظیفه، ارتقای سطح منزلت و قداست خدمت، ارتقای نشاط و پویایی‌بخشی و همچنین شناسایی جوانان سرباز مستعد و توانمند اشاره کرد.

جشنواره جوان سرباز در ۹ محور «سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی»، «سرباز، ایثارگری و فداکاری»، «سرباز، وظیفه‌شناسی و اقدام برجسته»، «سرباز، امور فرهنگی، هنری و تبلیغاتی»، «سرباز، خلاقیت، ابتکار و فناوری»، «سرباز، ورزش و تربیت بدنی»، «سرباز، دین‌داری و بصیرت»، «سرباز، مسئولیت‌پذیری و خانواده» و «سرباز، سازندگی و تفکر بسیجی» برگزار می‌شود.

منتخبین مرحله استانی این جشنواره در صورتی که دارای شرایط شرکت در جشنواره کشوری باشند برای شرکت در مرحله کشوری این جشنواره معرفی می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر