جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۸۱۶
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۶

فکرشهر: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از شناسایی سرنخ‌های ترور شهید محسن فخری‌زاده توسط نیروهای امنیتی کشور خبر داد.

به گزارش فکرشهر از خانه ملت، مجتبی ذوالنوری با اشاره به نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر اطلاعات و معاونان وزیر اظهار کرد: ابعاد مختلف ماموریتی وزارت اطلاعات را در جلسه‌ای در محل وزارتخانه بررسی کردیم. ابعاد ماموریتی و اقدامات خوبی که دستگاه‌های امنیتی ما انجام داده مورد بحث و بررسی قرار گرفت، این اقدامات نشان می‌دهد که دستگاه امنیتی- اطلاعاتی ما توانمندی بالایی دارند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار این موضوعات ابعاد مختلف موضوع ترور و شهادت محسن فخری‌زاده بررسی شد، نیروهای امنیتی در شناسایی سرنخ‌ها کارهای خوب و موثری انجام دادند و به نتایج خوبی دست یافته‌اند.

ذوالنوری تصریح کرد: جامعه اطلاعاتی ما با انگیزه، انسجام و هم‌افزایی موضوع ترور شهید فخری‌زاده را پیگیری می‌کنند ولی با توجه به اینکه این پرونده جاری است، دستگاه امنیتی- اطلاعاتی درباره سرنخ‌ها و افرادی که شناسایی شدند در صورت تشخیص توضیحاتی را اعلام خواهند کرد.

تروریست‌ها جمعه هفتم آذرماه ۹۹ با کمین در مسیر خودروی حامل شهید محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری و معاون وزارت دفاع در بلوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر