پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۹۷۷
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۲

فکرشهر: امام جمعه دلوار گفت: همه باید به مکتب نورانی و مدرسه درس آموز شهید سلیمانی متصل شویم.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های امروز نماز جمعه دلوار با اشاره به ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: از پیامدهای مبارک بصیرت، بلوغ سیاسی و ایستایی معقولانه بر ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و دغدغه‌مندی نسبت به تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: هر جامعه‌ای بلوغ و طفولیت سیاسی با هم وجود دارند، و جامعه‌ای دارای بلوغ سیاسی است که بیشترین ویژگی‌های بلوغ را داشته باشد و طفولیت سیاسی کمترین رنگ را در آن جامعه داشته باشد.

امام جمعه دلوار در ادامه به ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود رهبر معظم انقلاب، شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی را به‌عنوان یک مکتب معرفی کردند بنابراین همه باید خود را به این مکتب نورانی و مدرسه درس‌آموز شهید سلیمانی وصل کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۳ دی ماه در تاریخ پرافتخار منطقه دلوار یادآور سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به زادگاه شهید رئیس‌علی دلواری افزود: حضور رهبری در دلوار و منزل سردار شهید رئیس‌علی دلواری و استقبال تاریخی فرزندان رئیس‌علی از ایشان دارای پیام‌های بسیار بود و به دنیا نشان داد رهبر ما موقعیت شناس بوده و جایی را انتخاب می‌کنند که مهد دلاوری و دشمن ستیزی است و مردمان او آماده ایستادگی و مقابله با دشمنان هستند.

حجت الاسلام زاهددوست با اشاره به سالروز تأسیس نهضت سواد آموزی و هفته سواد آموزی خاطر نشان کرد: تأسیس این نهاد انقلابی از برکات انقلاب اسلامی است و تا کنون منشأ برکات ارزشمندی در سواد آموزی و ترویج علم و دانش بوده است.

امام جمعه دلوار ضمن گرامیداشت یاد شهدای عرصه سلامت از همه مجاهدان و مدافعان عرصه سلامت و نیروهای جهادی و خودجوش و همچنین از مشارکت مثال زدنی مردم عزیز و بسیجیان در مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه قدردانی نمود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر