پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۰۶۳
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: بخشدار ریگ گناوه گفت: شایعه تعطیلی و انتقال نمایندگی تامین اجتماعی این بخش که در فضای مجازی انتشار یافته بود صحت ندارد و این شعبه همچنان در حال ارایه خدمات‌رسانی به مردم است.

به گزارش فکرشهر، محمدحسن بازویی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی و یا انتقال دفتر نمایندگی تامین اجتماعی بخش ریگ، بلافاصله پیگیری لازم به عمل آمد و نشستی با رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان گناوه در محل بخشداری برگزار و تصمیم‌هایی اتخاذ شد.

وی اظهارکرد: در این جلسه تاکید شد باتوجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی بندرریگ و ظرفیت و قابلیت‌های موجود این منطقه نظیر وجود شرکت‌های پرورش میگو، شهرک صنعتی، شرکت‌های خصوصی و تعاونی‌های لنج‌داران و صیادان که هزاران نفر کارگر را تحت پوشش دارند، استقرار دفتر نمایندگی بخش ریگ و فعال بودن آن برای ارائه خدمات مستمر به جامعه هدف لازم و ضروری است.

بخشدار ریگ گفت: مردم این بخش به شایعات در فضاهای مجازی توجه نکنند و بنا به ضرورت و اهمیت منطقه، دفتر نمایندگی تامین اجتماعی مانند سایر ادارات همه روزه تا پایان وقت اداری به ارائه خدمات به مراجعان می پردازد و دغدغه‌ای نداشته باشند.

شایعه تعطیلی و انتقال شعبه اقماری تامین اجتماعی بندرریگ در فضای مجازی، باعث نگرانی مردم این بخش شد.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه و از بنادر قدیمی استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر