جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۱۳۳
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ۶ گودال مخاطره آمیز این شهر که نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته‌است هر چه زودتر تعیین وضعیت و ساماندهی شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، داریوش پوربهی روز دوشنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: این گودال‌ها در کنار ساختمان امیریه، محله صلح آباد و خیابان امام رضا (ع) به حال خود رها شده و علاوه بر ایجاد چهره نازیبا برای منظر شهری سلامت شهروندان را هم به خطر انداخته است.

وی بیان کرد: این گودال‌ها شایسته مرکز استان نیست و باید هر چه سریع‌تر ساماندهی شود تا حادثه‌ای ناگوار  برای شهروندان رخ ندهد.

پوربهی درباره املاک شهداری بوشهر اظهار کرد: این شهرداری دارای املاکی در این استان و دیگر نقاط کشور است که ضرورت دارد برای صیانت از  آنها یک کارگروه با حضور نمایندگانی از سازمان بازرسی، ثبت و دستگاه قضایی تشکیل شود.

وی افزود: این املاک به عنوان سرمایه شهر باید به صورت کامل در تملک شهرداری قرار گیرد تا درآمد پایدار برای شهرداری توسعه شهر ایجاد ‌کند.

پوربهی همچنین با تاکید بر توجه به وضعیت محلات شهر بوشهر گفت: برخی محله‎های جنوبی این شهر فراموش شده‌اند و در مرکز شهر هم کوی فضیلت، محله جبری و ضلع شرقی بافت تاریخی آن در وضعیت نامناسبی به سر می‌برند.

وی عنوان کرد: در این زمینه از شهرداری انتظار می‎رود ساماندهی این محله‎های مشکل دار را  در اولویت قرار دهد.

پوربهی تاکید کرد: باید با خدمات رسانی خوب در محله‎ها زمینه جلب رضایت شهروندان فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر