جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۱۷۹
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: مدارس تخریبی و مدارس فاقد فضای آموزشی یکی از دغدغه‌های اساسی آموزش و پرورش تنگستان است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی پور عصر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان به وضعیت کرونا در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا تمامی آزمون‌های مدارس به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار خواهد شد.

وی از مشارکت در تعلیم و تربیت به عنوان یکی از اهداف مهم تشکیل شوراهای آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: آموزش و پرورش وظیفه و رسالت حساس و مهمی در جامعه دارد و همه باید به این نهاد در پیشبرد امور کمک کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل نشست شورای آموزش و پرورش، تسریع و تسهیل فعالیت‌های آموزش و پرورش، رفع موانع و جایگاه تحقق آیه شریفه «وَأَمرُهُم شوریٰ بَینَهُم» است.

وی با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌ها برای اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش گفت: جهت تحقق این امر همه مسئولین موظف به همکاری و هماهنگی با آموزش و پرورش هستند.

رفیعی‌پور ادامه داد: مدارس تخریبی و مدارس فاقد فضای آموزشی یکی از دغدغه‌های اساسی آموزش و پرورش است و بایستی اقدامات اساسی در راستای تخریب و بازسازی این مدارس با مشارکت خیرین انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای آموزشی بیان داشت: با همراهی نوسازی مدارس و خیرین ۱۵ مدرسه در حال احداث بوده که چهار مدرسه در دهه فجر افتتاح و بقیه آنها تا نیمه اول سال آینده تکمیل می‌شوند.

فرماندار شهرستان تنگستان اضافه کرد: با فعالیت خیرین مدرسه‌ساز تنگستان امیدواریم احداث مدارس خیرساز جدید در بنه گز، اشکالی و رسالت محمد احمدی نیز به زودی وارد فاز اجرایی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر