پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۱۹۱
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

فکرشهر: در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی به مناسبت روز ملی ثبت احوال در استانداری بوشهر، از یک سند ملی رونمایی شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت:در روز‌های آغازین شیوع ویروس کرونا هیچ شناختی از آن نداشتیم، از سویی تحریم‌های ظالمانه دشمنان موجب شد در تامین دارو، ژل، ماسک و الکل دچار کمبود شویم، اما این فشار‌ها مردم را ناامید نکرد.
 
محمد تقی ایرانی افزود: جوانان ما با تلاش خود اقلام بهداشتی را تولید و تامین کردند به‌گونه‌ای که هم اکنون حتی می‌توانیم ماسک صادر کنیم.
 
وی بیان کرد: در همین زمینه دولت نیز اولویت خود را سلامت مردم قرار داد و شاهد یک عظم ملی بودیم که نتیجه آن شیب نزولی کرونا شد. هر چند در این میان تعدادی از تلاشگران کادر درمان را از دست دادیم، اما همچنان باید مراقب و هوشیار بود، زیرا رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی موجب شیب فزاینده کرونا و بازگشت به شرایط قبل می‌شود.
 
مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر نیز گفت: هرسال به مناسبت روز ملی ثبت احوال از سند ملی یکی از مشاهیر رونمایی می‌شد، اما امسال با توجه به شیوع کرونا و زحماتی که کادر درمان برای بهبود بیماران به کار بستند و حتی تعدادی از آنها به شهادت رسیدند، ازسند هویتی یکی از شهدای مدافع سلامت رونمایی شد.
 
اسکندر پاسالار افزود: این سند هویتی مربوط به زهرا رگبار اولین شهید زن مدافع سلامت استان است، بانویی فداکار که وجود پایان خدمت خود اولویت را بودن در کنار بیماران قرار داد و سرانجام جان خود را در این راه فدا کرد و به شهادت رسید.
 
وی عنوان کرد: این سند هویتی به بیمارستان شهدای خلیج فارس منتقل می‌شود تا نام و یادش برای همیشه مانا بماند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر