جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۲۲۸
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: رئیس کمیته امداد گفت: از حوزه حمایت عبور کرده و وارد حوزه توانمندسازی شده‌ایم که البته به معنای عدم حمایت از بخشی از خانواده ها نیست.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، سید مرتضی بختیاری در نشست با کارکنان کمیته امداد شهرستان عسلویه اظهار داشت: اگر فرهنگ خیر و احسان در جامعه‌ای نهادینه شود، آن کشور در مسیر توسعه قرار می‌گیرد که کمیته امداد پرچم دار توسعه خیر و احسان در جامعه است.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: معتقدم که از حوزه حمایت عبور کرده و وارد حوزه توانمندسازی شده‌ایم که البته به معنای عدم حمایت از بخشی از خانواده نیست.

وی ادامه داد: حمایت از خانواده‌های دارای بیماری صعب العلاج و سالمندان وظیفه دائمی این نهاد است اما در سایر بخش‌ها، موظف به توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات با رعایت تکریم این خانواده‌ها هستیم.

بختیاری بیان کرد: سال روز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی که سردار دل‌های مردم ایران و آزادگان جهان است به نام روز جهانی مقاومت نامیده شده که البته به عنوان روز بصیرت نیز در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های چهل و یک ساله کمیته امداد به محرومین جامعه، افزود: فعالیت در کمیته امداد به محرومین جامعه و به خصوص ایتام یک توفیق الهی است که دارای پاداش مضاعف است.

رئیس کمیته امداد با اعلام اینکه امدادگری و دستگیری از محرومین جامعه در پیش خداوند از جایگاه مهمی برخوردار است، عنوان کزد: حضرت امام (ره) کمتر از یک ماه دستور تشکیل نهاد کمیته امداد را صادر کرد که نشان دهنده این است که ضربان قلب حضرت امام (ره) برای محرومین می‌تپید.

بختیاری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بر روی دوش محرومین و زجرکشیدگان است و خدمت به آنها دارای پاداش اخروی نزد خداوند سبحان است.

وی عنوان کرد: انگیزه خدمت به محرومان به عنوان سند افتخار نهاد مقدس کمیته امداد است که به لحاظ خدمت قابل قیاس با سایر بخش‌ها نیست.

رئیس کمیته امداد بیان کرد: با حضور مددکاران در خانواده‌های تحت پوشش این نهاد، زمینه آشنایی مستقیم با مشکلات این خانواده‌ها فراهم و با مشارکت خیرین زمینه رفع مشکلات آنها در حد توان برداشته می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر