پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۳۰۱
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۷

فکرشهر: ساخت هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، شهر، این واحد‌ها از محل تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی، سازمان برنامه و بودجه و استانداری بوشهر ساخته می‌شود.

به گفته احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر، پارسال نیز بر اساس همین تفاهم نامه هزار واحد مسکونی ساخته و به مددجویان این نهاد واگذار شد.

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور در مراسم آغاز ساخت هزار خانه برای مددجویان این نهاد در استان بوشهر با اشاره به اینکه اولویت در زمینه ساخت مسکن با خانواده‌های ایتام، روستا‌ییان و خانواده‌های سه نفر به بالا است، ادامه داد: مجلس یازدهم برای ۵۰ هزار خانواده، پنج هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب لایحه بودجه سال آینده برای ساخت مسکن پیش بینی کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور با اعلام اینکه کمیته امداد عزم خود را جزم کرده تا مشکلات خانواده‌های زیر پوشش را به حداقل برساند، عنوان کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که ۳۴ هزار واحد مسکونی در کشور حمام و ۳۸ هزار و ۵۰۰ خانوار سرویس بهداشتی ندارند و خانه ۴۹ هزار خانواده لوله کشی گاز نشده‌ است که سعی می‌کنیم با ایجاد تفاهم‌نامه با استانداری‌ها، صنایع و سایر خیرین حقیقی و حقوقی مشکل این خانواده‌ها را برطرف کنیم.

بختیاری با تشکر از مردم نیکوکار استان بوشهر، بیان کرد: در سال ۹۸، کمک‌های مردمی در این استان ۱۰۴ میلیارد تومان در استان بوشهر بوده که انتظار است کمک‌ها تا پایان امسال به ۱۴۰ میلیارد تومان برسد.

او گفت: امروز شاهد رونمایی از پنج هزار فرصت شغلی، آغاز ساخت هزار واحد مسکونی مددجویی، آغاز عملیات لوله کشی ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی، توزیع چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت، هزار و ۳۰۰ دستگاه آب‌گرم‌کن و توزیع ۵۰۰ فقره جهیزیه در قالب کاروان خدمت فاطمی و به مناسبت دهه فاطمیه در استان بوشهر بودیم که نشان دهنده تلاش خیران برای کاهش فقر در استان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر