شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۴۲۰
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار قاسم سلیمانی یک رزمنده انقلابی بود که مقاومت به‌هم‌پیوسته را در منطقه ایجاد و معنا کرد و آموزش داد.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، بیژن نوباوه‌وطن شنبه‌شب در همایش مرد زمانه در بوشهر افزود: حاج قاسم سلیمانی آموزش داد که چگونه باید جنگید، به‌همین دلیل است که امروز در منطقه شرق مدیترانه یک مقاومت به‌هم‌پیوسته که در گذشته وجود نداشت ایجاد شده‌است.

او اضافه کرد: سردار دل‌ها عقلانیت و مدیریت مقاومت را به جامعه ارائه داد.

نوباوه افزود: آمریکا به‌دلیل ضعف در نیروی زمینی اقدام به تشکیل قوای سَلَفی مانند داعش کرد که با پول و امکانات استکبار جهانی، جنگ نیابتی انجام دهند و بتوانند دولت‌سازی کنند و ازاین طریق نقش جمهوری اسلامی را در منطقه عقیم کند.

او ادامه داد: این درحالی است که به اعتراف خود آمریکاییان به‌دلیل وجود تفکر افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی، صیاد شیرازی و ابراهیم همت که همان تفکر انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است آنان تاکنون درهیچ یک از برنامه‌های خود موفق نبوده‌اند.

نوباوه با بیان این‌که آمریکا در افغانستان، عراق و سوریه موفقیت به‌دست نیاورد، گفت: حاج قاسم یک سرباز ایدئولوژیک است و نگاه به ایشان نگاه به یک مجموعه است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت عقلانیت جمهوری اسلامی، افزود: آن‌چه انقلاب اسلامی به جامعه جهانی داده عقلانیت است؛ امروز مردم ایران اگر چه در فشار اقتصادی هستند اما در بالاترین عقلانیت، تفکر انسانی و انقلابی در مبارزه و پیشرفت قرار دارند و هیچ‌کسی نمی‌تواند پیشرفت علمی کشور در این ۴۰ سال را کتمان کند.

او اضافه کرد: در سایه عقلانیت است که این شهدا و قهرمانان ملی شناخته می‌شوند و ادغام عقلانیت و تفکر انقلابی و ایدئولوژی اسلام باعث شده که دشمن افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی، محسن فخری‌زاده و بسیاری دیگر از دانشمندان ایرانی را هدف قرار دهد.

نوباوه افزود: آمریکا از توپ و تانک نمی‌ترسد بلکه از ایدئولوژی ما هراس دارد که نمونه بارز آن سردار قاسم سلیمانی با آن مکتب ناب مبارزاتی و مقاومتش است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انقلاب و مکتب اسلام برگرفته از تربیت دینی به جایگاهی در عرصه بین‌الملل رسیده که از هیچ قدرت پوشالی در منطقه و جهان هراسی ندارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: سردار قاسم سلیمانی به‌خوبی با روش و منش خود اوج محبت الهی و مردم زمان خود را در عالم دریافت کرد و خداوند او را پذیرفت و مردم نیز به شایسته‌ترین صورت او را بدرقه کردند.

عبدالکریم جمیری افزود: این ما هستیم که باید از مکتب شهید قاسم سلیمانی بیاموزیم و به وظایف خود در مقابل اسلام، انقلاب و مردم به‌خوبی عمل کنیم.

او ادامه داد: ظهور و بروز شخصیت‌هایی مانند شهید سلیمانی در برهه‌هایی از تاریخ آیاتی از آیات الهی است که خداوند به ما نشان داده که می‌شود در پرتو ایمان به خدا نیکو زیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: شهید سلیمانی نشان داد که جهاد و مبارزه با استکبار با تمام قدرت امری شدنی است، این شهید بزرگوار برای همه افرادی که مدعی هستند در مسیر اسلام گام برمی‌دارند یک مکتب ارائه کرد.

او ادامه داد: اخلاص، تدبیر، مجاهدت توام با عقلانیت، عبودیت و تدبیر در سایه ایمان به خدا از ویژگی‌های شهید سلیمانی بود.

جمیری اضافه کرد: شهید سلیمانی در همه حالت‌ها نشان داد یک ولایتمدار به تمام معناست و ثابت کرد بصیر است و اخلاص در راه خدا در عمل وسیله ارتقا، هدایت و عنایت الهی است و لحظه‌ای در برابر استکبار جهانی در دفاع از اسلام و محرومان شانه خالی نکرد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با تفکر شکست‌ناپذیر شهید سردار قاسم سلیمانی می‌توان بر مشکلات داخلی کشور غلبه کرد.

ابراهیم رضایی اضافه کرد: مدافع واقعی حقوق بشر در سال‌های اخیر در دنیا شهید سردار سلیمانی است که برای احقاق حقوق مردم مظلوم منطقه مرزها را نمی‌شناخت.

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر هم گفت: منظومه فکری و اعتقادی سردار سلیمانی براساس اسلام ناب است و به‌همین دلیل در کوتاه‌ترین زمان به‌عنوان مکتب حاج قاسم سلیمانی تجلی یافت.

سیدحسین ناظر افزود: ولایتمداری، مردم‌داری، خستگی‌ناپذیری، قدرت‌سازی نظامی و جنگی از ویژگی‌های شهید سلیمانی بود.

او گفت: شهید قاسم سلیمانی خود یک ابررسانه بود و سریع‌ترین و پرنفوذترین اثر را در انتشار یک خبر داشت و با کار برای رضای خدا و خلق ضریب نفوذ خود را در جهان گسترش داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر