جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی بیان داشت: با توجه به بارش های پراکنده باران، کشاورزان توجه داشته باشند که ممکن است نیاز به آبیاری محصول داشته باشند...
کد خبر: ۸۱۴۸۸
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: بارش باران در زمستان امسال در استان بوشهر خوب و گاهی با نوسان همراه خواهد بود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارش ها در پاییز امسال در مناطق شمالی در حد نرمال بود اما در بخش های مرکزی مانند بوشهر و دشتستان بارش ها خوب بود در برخی نقاط هم هم به زیر ۱۰ میلی متر رسید.

پیام مساعدی افزود: پیش بینی برای فصل زمستان نشان می دهد بارش ها در حد نرمال و زیر نرمال باشد به این صورت که در دیماه بارش ها کم تر است اما در بهمن در حد نرمال خواهد بود.

وی اضافه کرد: بارش ها در دی ماه به صورت پراکنده و در برخی روزها همراه با رعد و برق است البته پیش بینی می شود برای امروز و فردا هم بارش ها در نقاط جنوبی استان به صورت بارش پراکنده باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی ادامه داد: وزش باد در حال حاضر شمال غربی است و احتمال وقوع مه صبحگاهی در اوایل صبح در برخی نقاط ساحلی با توجه به اینکه رطوبت هوا بالاست وجود دارد که تا اواخر هفته ادامه دارد.

مساعدی با اشاره به اینکه کم ترین دما مربوط به بهرگان و جم است و تا پایان هفته ادامه دارد افزود: پیش بینی می شود در برخی نقاط بین یک تا دو درجه در زمستان افزایش دما داشته باشیم که چندان محسوس نیست.

وی بیان داشت: با توجه به بارش های پراکنده باران، کشاورزان توجه داشته باشند که ممکن است نیاز به آبیاری محصول داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر