سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۵۰۳
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۱

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: با توجه به گستردگی پروژه‌های خیرساز در حوزه سلامت این شهرستان، باید کارگروه ویژه پیگیری برای برطرف کردن موانع و مشکلات ساخت و سازهای خیران بویژه در حوزه درمانی با همکاری نهادها و دستگاه‌های مرتبط تشکیل شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد دشتی روز دوشنبه در نشست با انجمن خیرین حوزه سلامت با دستور کار بررسی مسایل و مشکلات پروژه‌های خیرساز افزود: خیران این شهرستان در کارهای عام‌المنفعه بویژه حوزه درمان و بهداشت پیشگام و پیشقدم هستند و تاکنون منشا خدمات و کارهای ارزشمندی بوده‌اند.

وی اظهارکرد: دولت به لحاظ قانونی و اخلاقی متعهد است که مشکلات، کمبودها و نواقص اجرای پروژه‌های عمرانی بویژه خیرسازها را در دستور کار قرار دهد که در این ارتباط بجد پیگیر هستیم.

فرماندار دیلم با بیان اینکه باید دغدغه امور اداری از دوش خیرین برداشته‌ شود و قدردان آنان باشیم، گفت: دولت دربیشتر مواقع در زمینه تکمیل و تجهیز پروژه‌های خیرساز حمایت و مساعدت لازم را انجام داده‌است.

دشتی افزود: تسریع در اجرای سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب بیمارستان شهرستان دیلم با اولویت پیگیری امکان الحاق به پروژه شبکه‌گذاری فاضلاب شهری در پیمان پیمانکار مربوطه از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر صورت پذیرد.

فرماندار دیلم بیان کرد: پروژه بخش‌های اطفال، ویژه آی سی یو و سی سی یو بیمارستان بقیه الاعظم (عج) این شهرستان با همکاری خیرین سلامت در احداث و با حمایت دولت در تجهیزات و امکانات،  در دهه فجر یا تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر