شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۵۳۷
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته‌ای بوشهر مراحل پایانی کار را طی می‌کند و براساس برنامه ریزی انجام شده این پروژه بهمن ماه سال جاری با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهرداد ستوده روز سه شنبه در بازدید از روند اجرای بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر به رسانه‌ها اعلام کرد: بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر یکی از پروژه‌های مهم و از مطالبه‌های مردم این استان است و با توجه به ضرورت در زمان حاضر براساس جدول زمانبندی در هشت جبهه موازی در حال کار و تکمیل پروژه هستیم.

وی بیان کرد: به طور قطع همانطور که در حوزه عمرانی از مدیران با برنامه و پیمانکاران خوب استان بوشهر پشتیبانی می‌شود، مدیران بی انگیزه و پیمانکارانی که خوش قول نیستند و نسبت به تعهدات خود، مردم و دستگاه‌های اجرایی متعهد نیستند را تحمل نمی‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان ۱۱۰ تخت‌خوابی اورژانس هسته‌ای با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیروگاه اتمی بوشهر به عنوان یکی از پروژه‌های مهم در دست احداث استان است و هرچند ۵۰ تخت از این بیمارستان ویژه است اما در مجموع به تخت‌های اورژانس و مراقبت‌های ویژه استان افزوده می‌شود.

دکتر سعید کشمیری افزود: عملیات اجرایی بیمارستان شهدای هسته‌ای این استان از سال ۹۵ با زیربنای هشت هزار مترمربع در ۲ طبقه در مجاورت بیمارستان شهدای خلیج فارس آغاز شد که با توجه به شیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته و نگرانی در زمینه افزایش مبتلایان و پاسخگو نبودن تخت‌های موجود با همت مسئولان استان و پشتیبانی دولت امروز کار ساخت این بیمارستان به پایان رسیده و در مرحله نصب تجهیزات قرار دارد.

وی یادآور شد: ساخت بیمارستانی مجهز در حدود پنج سال در کشور امر بی سابقه‌ای است و بیانگر همت دولت تدبیر و امید در این شرایط سخت اقتصادی است که تاکنون ۶۷ میلیارد تومان در بخش سازه‌ای و ۵۰ میلیارد تومان برای تجهیزات آن هزینه شده‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر