پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۵۶۱
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۴

فکرشهر: با حضور مسوولین شهرستان، بخش و شهر وحدتیه آئین تجلیل و تقدیر از اقدام نیکو و ماندگار، متعهدانه و ارزشمند تعمیرکار وحدتیه ای صورت گرفت.

 به گزارش فکرشهر از روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، آقای نوروزی فرماندار شهرستان دشتستان در این مراسم ضمن بررسی و آگاهی یافتن از روند انجام کار، طی سخنانی اقدام و عمل نیکو، صالح، تحسین برانگیز و ماندگار آقای یزدانی و همکارانش در تعمیر و راه اندازی خودروهای حادثه دیده متعلق به همشهریان خود در جریان سیلاب شدید و ویرانگر آذرماه شهر وحدتیه را مورد تحسین قرار داد و از وی تقدیر و تشکر کرد.

 کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه و مهندس عباسی شهردار وحدتیه نیز با ارج نهادن و پاس داشت اقدام آقای یزدانی عمل او را ماندگار و نمونه عینی و واقعی باقیات صالحات دانسته که موجب فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ فداکاری و محبت مردم به همدیگرمی شود.

 حسین یزدانی تعمیرکار خوشنام وحدتیه ای نیز ضمن خوش آمدگویی به مسوولین اظهار داشت: به محض وقوع سیلاب و ایجاد خسارات زیاد به مردم و همشهریان عزیز بر خود وظیفه دانستم که در جهت ترویج فرهنگ همدلی و همکاری آنچه در توان و ظرفیت دارم با همت همکارانم به کمک و یاری مردم شتافتیم و خودروهایی که در این سیلاب دچار آبگرفتگی و عیب شده اند را رایگان تعمیر و راه اندازی کنیم.

یزدانی اضافه کرد: در این حرکت خودجوش بیش از ۳۲ خودرو از انواع ماشین آلات همشهریان مورد تعمیر و رفع عیب قرار گرفته که امیدوارم مورد قبول و رضایت حق تعالی قرار بگیرد. 

 عباسی شهردار وحدتیه متذکر شد طی مراسمی رسمی در سالن کنفرانس شهرداری از عمل نیکو و متعهدانه آقای یزدانی و دیگر خیرین و تلاشگران شهر که شاهد همت و اقدام آنان در بحث سیلاب بودیم، تقدیر و تکریم به عمل می‌آید.

به گزارش فکرشهر، در این مراسم که روز سه شنبه ۱۶ دیماه و در جریان بازدید میدانی فتح اله نوروزی فرماندار شهرستان دشتستان از شهر وحدتیه و محل کسب و تعمیرگاه آقای حسین یزدانی تعمیرکار خوشنام و نیکوکار وحدتیه ای صورت گرفت، کریم آزاد معاون فرماندار، حاجب فرد بخشدار سعدآباد، حجت الاسلام کشاورز امام جمعه سعدآباد، مهندس عباسی شهردار وحدتیه، کشاورز و سالاری ریاست و عضو شورای اسلامی و جمعی از مسوولین محلی حضور داشتند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر