جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد با عبور سامانه بارشی ضعیفی از آسمان استان شاهد بارش پراکنده باران در برخی نقاط خواهیم بود...
کد خبر: ۸۱۶۴۸
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد با عبور سامانه بارشی ضعیفی از آسمان استان شاهد بارش پراکنده باران در برخی نقاط خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا با گذر موجی ناپایدار از جو استان، ضمن افزایش پوشش ابر، وقوع بارش‌های پراکنده و خفیف باران با احتمال رگبار پراکنده و رعدوبرق در برخی نقاط، بیشتر بر روی دریا و برخی مناطق جنوبی استان دور از انتظار نیست.
 
پیام مساعدی افزود: جهت وزش باد، امشب بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی و از فردا متغیر، بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در فراساحل مناطق جنوبی ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل مناطق جنوبی در برخی ساعات ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.
 
این کارشناس هواشناسی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ۶ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۷:۱۷ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۴:۲۴ دقیقه و جزر دوم ساعت ۲۰:۲۴ دقیقه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر