جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۶۷۷
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۴

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال وقوع بارش‌های پراکنده و خفیف باران در استان بوشهر طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز و فردا شاهد گذر موجی ناپایدار از جو استان بوشهر خواهیم بود.

وی اضافه کرد: گذر این امواج ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش‌های پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط استان عمدتاً بر روی دریا را ایجاد می‌کند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی مناطق نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان بوشهر است.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و عمدتاً بر روی دریا با احتمال بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و فردا و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و در فراساحل در برخی ساعات ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: طی این مدت ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل در برخی ساعات ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر