جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۸۳۶
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۸

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیزات اورژانس در مناطق کوهستانی دشتستان تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابراهیم رضایی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بخش ارم و بوشکان اظهار داشت: مناطق کم برخوردار باید در اولویت حوزه بهداشت و درمان باشد تا مردم بتوانند خدمات خود را با کیفیت مطلوبی دریافت کنند تا عدالت در سلامت معنا پیدا کند.

رضایی اظهار کرد: مرکز بستر درمان یکی از نیازهای اساسی در بخش‌های ارم و بوشکان است و با پیگیری این مسئله از طریق وزارت بهداشت، امیدواریم به زودی شاهد اجرای پروژه بستر درمان در این مناطق باشیم.

وی همچنین به تأمین آمبولانس و احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ جهت منطقه دهرود سفلی و روستای طلحه اشاره کرد و گفت: این مناطق به دلیل کوهستانی بودن از مناطق پرخطر هستند و یکی از درخواست‌های مردم این مناطق برآورده کردن این خواسته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پیگیری و خرید آمبولانس مجهز به دستگاه دسی شوک و ونتیلاتور جهت پایگاه اورژانس ۱۱۵ بوشکان و همچنین توسعه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در مراکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم، بوشکان، کلمه، طلحه و دهرود از نیازهای بخش ارم و بوشکان است.

رضایی تصریح کرد: احداث پانسیون‌های چهار واحدی ویژه پزشکان و تأمین یک دستگاه آمبولانس جهت مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیگیری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر