جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا آموزش پایه‌های اول و دوم ابتدایی از اول بهمن ماه به صورت حضوری ارائه می‌شود...
کد خبر: ۸۱۸۴۲
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۱

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا آموزش پایه‌های اول و دوم ابتدایی از اول بهمن ماه به صورت حضوری ارائه می‌شود.

به گزارش فکرشهر، علیمراد کرمی روز یکشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: براین اساس کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نرم حداکثر ۱۰ نفر به صورت حضوری این آموزش‌ها ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین مدرسه‌های با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر نیز که ۱۰ درصد مدرسه‌های استان بوشهر و جمعیتی حدود ۲۰ تا ۲۵ هزار دانش آموز در تمام مقاطع تحصیلی را شامل می‌شود نیز از اول بهمن باید به صورت حضوری در کلاس‌های درس حاضر شوند.

کرمی بیان کرد: همچنین دانش آموزان رشته‌های فنی و حرفه ای، هنرستان‌ها و کار و دانش نیز که علاوه بر درس‌های تئوری، درس‌های عملی دارند نیز باید درس‌های عملی خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی در کارگاه‌های آموزشی حضور داشته باشند.

وی با ابراز نگرانی از رواج بیسوادی عمومی در بین دانش آموزان گفت: یکی از رویکردهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فراهم کردن زمینه مناسب برای ایجاد سلامت جسمی و روحی دانش آموزان است به همین دلیل انتظار می‌رود در این شرایط خاص با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌های ذیربط امکان آموزش حضوری دانش آموزان را در مدرسه‌ها فراهم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر