جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۸۹۳
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱

فکرشهر: سازمان بسیج رسانه استان بوشهر موفق به کسب عنوان موفق ترین سازمان قشری در سطح بسیج مستضعفین کشور در قالب جشنواره ملی مالک اشتر شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، در آئینی با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین فرماندهان ارشد سپاه، بسیج، ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان سپاه‌های استانی سراسر کشور که به شکل هم زمان از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد از مسئول، کارکنان و بسیجیان سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با اهدا لوح سپاس و نیز لوح افتخار سازمانی تجلیل شد.

در این آئین سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه استان بوشهر به نیابت از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، لوح افتخار سازمانی موفق ترین سازمان قشری در سطح بسیج کشور را به عبداله نجفی مسئول بسیج رسانه استان بوشهر اهدا کرد.

جشنواره مالک اشتر بسیج به شکل سالانه و در جهت شناسایی و معرفی واحدهای برتر و اجرای شیوه‌های خلاق در رده‌های مختلف بسیج و تجلیل از زحمات و تلاش‌های یک ساله بسیجیانی است که در راستای انجام مأموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام می‌دهند.

در بخشی از این لوح که به امضا سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور رسیده، آمده است: مسئول، آحاد کارکنان و بسیجیان محترم سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته مبتنی بر فرآیند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین در عملکرد و وضعیت سال ۱۳۹۸ مفتخر به کسب عنوان موفق ترین سازمان قشری در سطح بسیج در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج گردیده‌اید، بی شک این موفقیت مرهون تلاش‌ها و نقش عوامل انسانی مؤثر آن سازمان می‌باشد. اینجانب بر خود لازم می دانم از مجاهدت‌های بی وقفه و تلاش‌های مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر