پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس جمهور با بیان اینکه برای سال آینده قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۵۰۰ تا ۱۲ هزار تومان در نظر گرفته ایم گفت: اگر منابع در اختیار بانک مرکزی قرار بگیرد، فردا صبح قیمت دلار از ۲۵ به ۱۵ هزار دلار می‌رسد...
کد خبر: ۸۱۹۹۶
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: رییس جمهور با بیان اینکه برای سال آینده قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۵۰۰ تا ۱۲ هزار تومان در نظر گرفته ایم گفت: اگر منابع در اختیار بانک مرکزی قرار بگیرد، فردا صبح قیمت دلار از ۲۵ به ۱۵ هزار دلار می‌رسد

به گزارش فکرشهر از ایسنا، رییس جمهوری گفت: امروز در پایان این سه سال جنگ، خشونت و اقدامات تروریستی در کشور در پایان سال ۹۹ علی رغم همه فشارها شاهد یک حرکت و ثبات در اقتصاد کشور هستیم و انتظارات تورمی امروز شرایط دیگری پیدا کرد و مردم افق روشن‌تری را در پیش چشم خود می بینند.

 روحانی با بیان اینکه وضعیت رشد اقتصادی ما تغییر کرده است،گفت: در سال ۹۹ با همه فشارها و ویروس کرونا اقتصاد مثبت در ۶ ماهه بودیم و در پایان شش ماهه دوم هم همه علائم به ما می‌گوید اقتصاد با نفت و اقتصاد بی نفت مثبت خواهد بود.

رییس دولت تدبیر و امید گفت: امروز شاهد رشد ۶ و نیم درصدی در بخش صنعت هستیم و این نشان می‌دهد جهش و رونق تولید چیزی است که در جامعه خودمان وجود دارد.

وی اضافه کرد: در صنعت ساختمان که شاهد یک رکود بودیم امروز شاهد یک حرکت مناسب در ساختمان‌های مناطق شهری با رشد ۴.۲ درصد هستیم؛ وقتی مسکن حرکت می‌کند پیشران حرکت در بسیاری از مشاغل و صنایع است و می‌توانیم شاهد روند خوبی باشیم.

روحانی با اشاره به اینکه در تجارت کشور هم شاهد رشد و حتی در ماه های اخیر شاهد رشد در صادرات هستیم، تصریح کرد: همه این حقایق این واقعیت را به ما می‌گوید نه تنها سیاست فشار حداکثری و تروریسم اقتصادی آمریکا با شکست قطعی و حتمی مواجه است که طراحان این سیاست هم در حال سرنگونی هستند.نه تنها دولت این سیاست تمام شده است بلکه حیات سیاسی آنان هم برای همیشه به پایان رسیده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر