شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۱۹۱
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

فکرشهر:  در آئینی با حضور مسئولین شهرستان دشتی از ۱۶ برگزیده دهمین جشنواره کتابخانه رضوی تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، فرماندار دشتی صبح یکشنبه در این مراسم با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با مشارکت دو هزار و ۵۰۰ نفر برگزار شد که در نهایت ۱۶ برگزیده انتخاب و تجلیل شدند.

وی از اقدامات دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حوزه فرهنگی تقدیر کرد و افزود: علی رغم شرایط کرونایی برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان تعطیل نشد.

نادری بیان کرد: چاپ کتاب استاد هاشمی زاده کاری ارزشمند و اثر ماندگاری در سطح استان و شهرستان است.

وی اضافه کرد: از برنامه‌هایی که برای مردم اثر گذار است در سطح شهرستان حمایت می‌کنیم.

در پایان از برگزیدگان جشنواره رضوی، کتاب و کتاب خوانی و مسابقه دل‌نوشته سردار دل‌ها با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

تهیه ۱۵۰ تبلت برای دانش‌آموزان

فرماندار دشتی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و آموزش مجازی مدارس؛ تاکنون ۱۵۰ تبلت برای دانش آموزان نیازمند دشتی تهیه شده است.

عبدالله نادری در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه جایگاه این شورا باید برای مردم تبیین و تشریح شود؛ اظهار داشت: در چند ماه گذشته اقدامات خوبی در راستای شناسایی افراد بی سواد در سطح شهرستان صورت گرفته ولی این کافی نیست و تا ریشه کن کردن بی سوادی تلاش‌ها باید با جدیت ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: در کنار همه اقدامات باید مشوق‌های لازم نیز برای افراد پیش بینی شود.

نادری از تهیه ۱۵۰ تبلت برای دانش آموزان نیازمند خبر داد و ادامه داد: با پیگیرهای صورت گرفته در سطح شهرستان و مشارکت خیرین؛ کمیته امداد و آموزش و پرورش تاکنون ۱۵۰ تبلت برای دانش آموزان تهیه شده که تلاش داریم این رقم را افزایش دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر