پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۲۷۰
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۲

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای نخستین بار در کشور پروژه ملی نشت یابی و رفع نشت آب در شهرستانهای بوشهر و کنگان با شیوه فنی، مهندسی و تکنولوژی‌های روز دنیا آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالحمید حمزه پور روز دوشنبه در این آئین افزود: پروژه ملی نشت یابی به شیوه فنی و مهندسی با ۱۰۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرهای بوشهر و کنگان که دارای آب شیرین کن هستند، اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: با اجرای پروژه نشت یابی، هدر رفت آب در شبکه شهرهای بوشهر و کنگان کاهش و آب در این شهرها به پایداری بیشتری می‌رسد.

حمزه پور ادامه داد: میزان آب بدون درآمد در استان بوشهر ۳۵ درصد است که از این میزان ۱۷ درصد آن مربوط به پرتی در شبکه توزیع و مابقی آن نیز در نتیجه هدر رفت انشعاب‌های غیرمجاز و مصارف در بخش‌های دیگر است.

وی اظهارداشت: پروژه ملی نشت یابی در شهرهای یادشده در مدت ۶ سال اجرا و قرار است از هدر رفت ۱۹۳ لیتر آب در ثانیه جلوگیری شود.

حمزه‌پور افزود: کاهش هدر رفت آب در شبکه توزیع استان بوشهر یکی از پروژه‌های اولویت‌ دار شرکت آب و فاضلاب به شمار می‌رود که در این چند سال با اقدام‌های بسیار خوبی در این بخش اجرایی شده است‌.

وی بیان کرد: از مهم‌ترین دستاوردهای این پروژه تقویت پایداری آب مشترکان و همچنین بهره‌وری لازم از پروژه‌های حوزه آبرسانی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر